Nie jestem retro - Jacek Bukowski


Felicjan Andrzejczak
Nie jestem retro

Jacek Bukowski  👉👉👉


Życie płynie Bóg wie dokąd
Bezpowrotnie dzień za dniem
Lat zielonych nam nie wróci
Ani jawa ani sen
Horyzonty bramy tęczy
Obiecują skrzydła dać
Choć za bajki nikt nie ręczy
Staram się w nadzieję grać

Nie jestem retro
Mało kto jest tak żywy jak ja
Nie jestem retro
To pewne jest jak uśmiech i łza
Nie jestem retro
Póki czuję i frazę, i rytm
Nie jestem retro
Skoro ktoś może jeszcze mnie śnić

Wciąż gubimy się nawzajem
W gęstym lesie błędnych słów
Między życia piekłem, rajem
Staram się zachować luz
Wiosna, lato, jesień, zima
Przemijają barwy drzew
Byle tylko miłość była
Gorycz nie zwycięży mnie
Nie jestem retro...

Masz takie śpiewne oczy
Że łagodnieje przy nich świat
Tak łatwo mnie przenosisz
Za siódmą górę, siódmy las

Nie jestem retro
Na ryzyko ochotę wciąż mam
Nie jestem retro
Dzięki tobie szanuje mnie czas
Nie jestem retro
Póki marzyć potrafię i chcę
Nie jestem retro
Bo uśmiechem malujesz mi dzień...

Robert Obcowski (kompozytor) 👉👉👉

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz