Zabłyśnie dzień gdy uda mi się wszystko - Wojciech Młynarski


Halina Kunicka
Zabłyśnie dzień gdy uda mi się wszystko 💛


Wojciech Młynarski

Zabłyśnie dzień, gdy uda mi się wszystko,
Będzie artystą wśród powszednich dni.
Do tego dnia się spełnić ma,
Co tylko czasem nieśmiało mi się śni.

Wiosenny bez w tym dniu me czoło muśnie,
Wiosenny uśmiech smutki przegna w cień.
To nie musi zaraz jutro być,
Ale przecież łatwiej żyć
Z nadzieją, że nadejdzie kiedyś taki dzień.

Zbliży cię kroczkiem Chaplina,
Lub autem Pana Hulot
Zaśpiewa jak Gelsomina i uwierzysz w to.

Że to jest dzień gdy uda ci się wszystko,
On już jest blisko uwierz mi gdy chcesz.
I otrzyj łzę i pomyśl, że
Jeżeli dla mnie to i dla ciebie też.

Zabłyśnie dzień, gdy wszystko ci się uda,
Uwierzysz w cuda tak jak wierzę ja.
To nie musi zaraz jutro być,
Ale przecież łatwiej żyć
Z nadzieją, że wciąż bliżej nam do tego dnia.

Lepiej bogatym i zdrowym,
Niż biednym i chorym być.
Idąc po rozum do głowy po tę prawdę idź.

Że błyśnie dzień, gdy uda nam się wszystko,
On już jest blisko, pesymistom wbrew.
Ty się z nich śmiej, w dniu takim miej
Na asa kier, atutową blotkę trefl.

Zabłyśnie dzień, gdy wszystko ci się uda,
Uwierzysz w cuda tak jak wierzę ja.
To nie musi zaraz jutro być,
Ale przecież łatwiej żyć
Z nadzieją, że wciąż bliżej nam do tego dnia...

1977

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz