Szeptem - Jacek Korczakowski


Ludmiła Jakubczak, Regina Bielska - Szeptem

Jacek Korczakowski

Szeptem do mnie mów, mów szeptem
By nikt obcy twoich słów nie słyszał
Jak najciszej, proszę, mów, a przedtem
Spójrz w oczy tak, jak tylko ty
Patrzeć na mnie umiesz

Chcę uwierzyć, że przede mną
Nikt nie uczył się tych słów na pamięć
Lecz mów szeptem, szeptem się nie kłamie
A to co mówisz przecież brzmi jak jakaś baśń

Świat cały dziś mi zazdrości
Za oknem zaczaił się wiatr
Chce ukraść nam słowa miłości
Te słowa, które starczyć mają nam
Na wiele, wiele lat
Dlatego

Szeptem do mnie mów, mów szeptem
Jak najciszej mów, bo wciąż się boję
By zły los słów nie podsłuchał twoich
Żeby marzeń nam nie ukradł nikt

Codziennie ktoś komuś mówi
To samo, co mówisz dziś ty
Lecz słowa tak łatwo pogubić
Więc wiele słów, a mało szczęść
Spotyka się na świecie tym
Kochany

Szeptem do mnie mów, mów szeptem
By nikt obcy twoich słów nie słyszał
I niech zamknie się nad nami cisza
W której już nie trzeba będzie wcale słów

Obraz: Hessam Abrishami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz