Czy jest gdzieś taki ktoś - Bogdan Olewicz


Zdzisław Sośnicka
Czy jest gdzieś taki ktoś

Bogdan Olewicz

Uchodzą mi powszednie dni
Ucieka cenny czas
I coraz mniej od ludzi chcę
Ambicjom często mówię - pas
Dwie tafle szyb, żelazne drzwi
Tak dobrze strzegą mnie
By żaden dźwięk, jak płacz, czy śmiech
Nie kazał sercu szybciej biec

Czy jest gdzieś taki ktoś
Kto moje myśli dobrze zna - nie wiem
Czy jest gdzieś taki ktoś
Kto czuje to, co czuję ja

Zabierze mnie daleko stąd
I chronić będzie mnie przed złem
Zbuduje w lesie z drewna jasny dom
Dla innej mnie już nie porzuci

Czy jest gdzieś taki ktoś
Kto jest samotny tak, jak ja - nie wiem
Czy jest gdzieś taki ktoś
Kto czuje to, co czuję ja

Gazety dwie czytam przed snem
Nie lubię pierwszych stron
Tyle tam zła i trudnych spraw
I cudzych nieszczęść cały tom
O, w pościeli biel zakrada się
Mój przygarnięty pies
Choć mówię mu tysiące słów
On nigdy nie odzywa się...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz