Kto ma takie wspomnienia jak my - Zbigniew Stawecki


Ewa Śnieżanka
Koto ma takie wspomnienia jak my

Zbigniew Stawecki

Wychowałam się tutaj
Pośród dziewczyn chłopaków
Najpierw Wolska Reduta
Potem swojski Czerniaków
Tutaj głośno ryczałam
Gdy rozbiłeś mi nos
Potem byłam jak skała
Gdyś chciał związać mój los

Przyznaj
Kto ma takie wspomnienia jak my
Kto w Łazienkach śnieżkami się bił
W Wilanowie pogubił swe sny
Po Starówce uganiał co sił
Nie rachował ni nocy ni dni
I Warszawy się uczył na pamięć
Kto ma takie wspomnienia jak my
Póki życia w Warszawie zostanie

Pokochałam cię głupio
Jak dziewczyna warszawska
Moje serce tyś kupił
Tą miłością do miasta
No i jeszcze do tego
Żeś to właśnie był ty
Nierozłącznie z Warszawą
Nasze szczęście i my

Powiedz
Kto ma takie wspomnienia jak my...

Fot. Robert Doisenau

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz