Zanim - Marek Dagnan


Ewa Śnieżanka - Zanim

Marek Dagnan

Zanim zamkniesz drzwi
Wiedząc, że już nie zawołam cię
Nim resztkami sił zakończymy romans ten
Zanim zetrę z ust cień uśmiechu jak pomadki ślad
Jeszcze tyle głupstw popełnić się da

Przyjdzie czas na żal i na łzy
Choć wciąż uwierzyć trudno w to
Rozsądku głos jeszcze zbyt cienko brzmi
Zresztą któż chciałby dziś słuchać go

Zanim zamkniesz drzwi
Wiedząc, że już nie zawołam cię
Nim resztkami sił zakończymy romans ten
Nim opadnie z nas łatwych złudzeń hipnotyczna mgła
Jeszcze w parę kłamstw uwierzyć się da

Powiedz mi, że wciąż kochasz mnie
Że już na wieki będzie tak
Podobny cud nieraz już zdarzał się
Może znów zdarzy się właśnie nam

Zanim zamkniesz drzwi
Wiedząc, że już nie zawołam cię
Nim resztkami sił zakończymy romans ten
Nim złośliwy los z oczu zdejmie nam różowe szkła
Może jednak coś ocalić się da

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz