Listy z daleka - Stanisław Werner

Martha Syrko
Danuta Rinn - Listy z daleka

Stanisław Werner

Dlaczego tak się z nami stało
Co było, było jedną chwilką
Nie udało nam się, nie udało
No cóż, więc tylko.

Posyłałam ci listy z daleka
Że tęsknię, że czekam, że jestem
I mijały dni, czas nam uciekał
Jak pociąg, co odszedł za wcześnie

Posyłałam ci w różowych kopertach
A w listach rozmowa się rwała
Posyłałam ci listy z daleka
Listy z daleka - i wciąż czekałam...

Choć już minęło lat niemało
Rachunek błędów ciągle robię
Czemu właśnie nam się nie udało
I mnie, i tobie

Więc posyłam ci listy z daleka
Bo zawsze z daleka są listy
I mijają dni, czas nam ucieka
W krajobraz daleki i mglisty

Więc posyłam ci w różowych kopertach
Te słowa, co gasną bez ciebie
Wciąż posyłam ci listy z daleka
Listy z daleka - choć już nie czekam
Nie czekam...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz