Modlitwa modlącego się - Krzysztof C. Buszman


Joanna Lewandowska, Marcin Styczeń
Modlitwa modlącego się

Krzysztof Cezary Buszman

Modlę się Boże do Ciebie, bo modlę
Taką widać odczuwam potrzebę
Stąpając maluczkim twardo po ziemi
Tęsknię za niebem
Tęsknię za niebem
Tęsknię...

Modlę się Boże do Ciebie - bo modlę
O nic nie proszę, chęci mam szczere
Bo gdybym o coś Cię poprosiła
To byłby interes

Do Ciebie się modlę, Panie mój Boże
Modlitwą łagodzę rozpaczy zarzewie
Beze mnie zaiste - istnieć nie możesz
A ja bez Ciebie

Tęsknię za niebem
Tęsknię...

Modlę się Boże do Ciebie - bo modlę
I myślę ja sobie przed tą podróżą
Że gdybyś istniał, a ja nie wierzyła
Straciłabym dużo

Do Ciebie się modlę Panie mój Boże
Tym co powiem nie będę się chełpić
Gdyby nie było ludzi na ziemi
Kto by Cię wielbił

Tęsknię za niebem
Tęsknię za niebem

Modlę się Boże do Ciebie się modlę
Wśród beznadziei co hula po świecie
I trwać mi daje wiara niezłomna
Że jesteś przecież
Jesteś...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz