Chmury nad głową - Magda Czapińska


B. J. Thomas - Raindrops Keep Falling On My Head
Dorota Osińska - Chmury nad głową

Magda Czapińska


Chmury nad głową kłębią się
Bo nieprzychylne bywa czasem niebo
Lecz odkąd ciebie mam, to
Złych prognoz się nie boję
Zgadnij – dlaczego, no zgadnij

Życie nie pieści mnie,to fakt
Lecz nie chcę grzeszyć
Mówiąc, że mam pecha,
Bo obok mnie jest ktoś, kto
Umie się do mnie tak słonecznie uśmiechać

Gdy idzie niż, mży deszcz
Ty przytul mnie i osłoń
To tak dobrze przy sobie mieć
Parasol oraz piorunochron

Na te deszczowe, szare dni
Na  smutki, chandry, na życiowe klęski
Lek jeden tylko znam, to
Ktoś taki ciepły, czuły, silny i męski
Pogodny jak ty
I kochany tak jak ty

Jak to dobrze przy sobie mieć
Parasol oraz piorunochron

Więc gdy zanosi się na deszcz
Gdy pierwsze krople kapią mi na głowę
Bądź obok mnie tuż tuż, to
Wtedy ci może o tym wszystkim opowiem
Więc proszę, bądź
Moim słońcem w takie dni
Proszę, bądź moim słońcem w takie dni

Butch Cassidy i Sundance Kid - 1969

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz