Tutaj mieszkam - Wojciech Młynarski


Agnieszka Wilczyńska
Tutaj mieszkam

Wojciech Młynarski

Często gorzko mi, lecz ja tutaj mieszkam
I mojego domu każdy kąt szepcze
Nie martw się, nie martw się, Agnieszko
Nie uciekaj nigdy stąd

Często złoszczę się, lecz ja mieszkam tutaj
Więc dość szybko mija mi ta złość
Szepcze ścieżka mgłą zasnuta
Tylko tutaj znaczysz coś

Niech tam ktoś inne drogi zna
Tysiąc adresów lepszych ma
A ja wiem, wiem, że tylko tu
Pokochać potrafię do utraty tchu

I tak lubię tu siąść w zielonym cieniu
Gdy dla listków wiatr znajduje rym
I od lat jestem po imieniu
Z każdym drzewem w parku mym

Niech tam ktoś inne drogi zna
Tysiąc adresów lepszych ma
A ja wierzę myślom mym
Że kochać potrafię tylko w kraju tym

Przez zielony maj i jesienią żmudną
Taka myśli moich biegnie nić
Jest kraj, czasem mi z nim trudno
Lecz nie umiem w innym żyć

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz