Smutna byłam - Agnieszka Osiecka


Fred Buscaglione - Whisky facile
Kalina Jędrusik - Smutna byłam

Agnieszka Osiecka

Chcecie dawać mi rady? – Nie!
Może świecić przykładem? – Nie!
No to dobrze się składa...

Smutna byłam
Znów ktoś oszukał mnie
Rzucaniem słów na wiatr
Święty spokój mi skradł
Więc wypiłam
Szklaneczkę, może dwie
To poszło łatwo tak
Życie miało znów smak

Nie muszę dużo
Bo umiem pić wytwornie
I zawsze jestem w formie
Czas się nie dłuży
A życie tuż przed nami
Jest miękkie jak aksamit

Ja przepraszam
To może gorszy was
Lecz wierzcie to ma smak
Niech zostanie już tak

To wszystko sprawia
Że łatwiej się rozmawia
I łatwiej zapomina
Ochoty nie mam
Na żaden serio temat
Nie pytam, czyja wina

Ja przepraszam
To może gorszy was
Lecz wierzcie to ma smak
Niech zostanie już tak
Niech zostanie tak

Nie przeszkadzajcie
Rad mi nie dawajcie
To takie łatwe, to takie łatwe
Niech tak zostanie
Niech już zostanie tak

Obraz: Rob Hefferan

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz