Because Of - Leonard Cohen


Leonard Cohen - Because Of
Wojciech Leonowicz - Za sprawą kilku piosenek

Daniel Wyszogrodzki

Za sprawą kilku piosenek
W których mówiłem o ich tajemnicy
Kobiety traktują
Niezwykle uprzejmie
Mój podeszły wiek

Szykują sekretne miejsce
W swym zapracowanym życiu
I zabierają mnie tam
Obnażają się, każda na swój sposób
I mówią:

Spójrz na mnie, Leon!
Spójrz na mnie ten ostatni raz!
Pochylają się nad łóżkiem
I przykrywają jak drżące maleństwo

Spójrz na mnie

Za sprawą kilku piosenek
W których mówiłem o ich tajemnicy
Kobiety traktują
Niezwykle uprzejmie
Mój podeszły wiek

Szykują sekretne miejsce
W swym zapracowanym życiu
I zabierają mnie tam
Obnażają się, każda na swój sposób
I mówią:

Spójrz na mnie, Leon!
Spójrz na mnie, Leon!
Spójrz na mnie ten ostatni raz!
Spójrz na mnie, Leon!
Spójrz na mnie, Leon!
Spójrz na mnie ten ostatni raz!
Jeszcze raz!
Spójrz na mnie, Leon!
Jeszcze raz, jeszcze raz!
Jeszcze raz, jeszcze raz!
Jeszcze raz, jeszcze raz!
Jeszcze raz!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz