Piosenki radzieckie - Spotkanie


Margarita Suworowa - Встреча
Regina Pisarek - Spotkanie

Robert Rożdiestwienski - Barbara Rybałtowska

Mówisz coś, kłaniasz się
A ja - brak mi tchu
Że się nic nie zmieniłam -
Co ty o mnie wiesz?
Jesteś z nią, ciągle z nią
A kto ze mną? Nikt
Żyję dziś tak, jak żyłam
Raz dobrze, raz źle

Nie tak, nie tak
Powracałeś w mych snach
Nie tak jak dziś
Wszystko miało być, nie tak
Gdy omijasz mój dom
Mnie na złość, na przekór snom
Ja tu wśród pustych ścian
Widzę cię i trwam

Dokąd chcę, mogę stąd
Pójść każdego dnia
Nic mnie tu nie trzyma
Prócz nadziei, że
Zamiast niej mogłabym
Być przy tobie ja
I żyję, jak żyłam
Raz dobrze, raz źle

Nie tak, nie tak
Powracałeś w mych snach
Nie tak jak dziś
Wszystko miało być, nie tak
Gdy omijasz mój dom
Mnie na złość, na przekór snom
Ja tu wśród pustych ścian
Widzę cię i trwam...

TUTAJ z tekstem Agnieszki Osieckiej

Fot. M. Suworowa, R. Pisarek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz