Cohen - Kołakowski - Wędrowny blask


TRAVELLING LIGHT - WĘDROWNY BLASK
Leonard Cohen - Roman Kołakowski


La la la la la la la…

Przelotny błysk, au revoir
Stygnący pył gasnących gwiazd
Należy wyjść nim zamkną bar
Pęknięty gryf, gitara łka
Nikt nie jest kimś, kto przyszłość zna
A zatem nikt to ty i ja
Nie tylko ty, nie tylko ja
Ostatnich chwil wędrowny blask

La la la la la la la…

Dobranoc ci, najniższa z gwiazd
Promienna nić nie łączy nas
Nie umiem żyć, bo ognik zgasł
A został dym, kosmiczna mgła
Nie umiem śnić o przyszłych dniach
Kto inny w mit zamieni żal
Bo już nie ty, bo już nie ja
Ostatnich chwil wędrowny blask

La la la la la la la…

Przelotny błysk, au revoir…

Piach z oczu łzy wyciska nam
Przyjaciół swych zapomnieć mam
To nic, że ty, to nic, że ja
Ostatnich chwil wędrowny blask

Jestem wędrownym blaskiem
Jestem wędrownym blaskiem
Byłeś wędrownym blaskiem
Byłeś wędrownym blaskiem
Jesteś wędrownym światłem
Jesteś wędrownym światłem
Będziesz…

Teatr Piosenki - Agata Klimczak
Pamięci Romana Kołakowskiego


👉TUTAJ w tłumaczeniu Marcina Stycznia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz