Piosenka oczyszczonej - Jan Jakub Kolski


Grażyna Błęcka-Kolska
Piosenka oczyszczonej

Jan Jakub Kolski


Mija miesiąc za miesiącem
Mija miesiąc, został Jańcio
Poszły moje
Nowy księżyc, nowe słońce
Żywa woda zdrowie daje

Moje kochanie takie zostanie
Jak twoje dobre dłonie
Moje kochanie nie umiera, nie
Nie umiera, nie
Przed światem całym ochronię je

Lato ziemię w pył obraca
Lato ziemię, przyjdzie jesień
Kark ochłodzi
Idzie Jańcio, ciężka praca
Dobra woda zdrowie rodzi

Moje kochanie takie zostanie
Jak twoje dobre dłonie
Moje kochanie nie umiera, nie
Nie umiera, nie
Przed światem całym ochronię je

Już jesienie deszczem biją
Już jesienie, dobry Jańcio
Żywa woda
Gdzieś na świecie ludzie żyją
Jańcio dobry, Jańcia szkoda

Moje kochanie takie zostanie
Jak twoje dobre dłonie
Moje kochanie nie umiera, nie
Nie umiera, nie
Przed światem całym ochronię je

Jańcio Wodnik - 1993


Franciszek Pieczka i Grażyna Błęcka- Kolska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz