Drugi film - Janusz Kondratowicz


Drugi film


Janusz Kondratowicz
  👉👉👉

Sam zamknę drzwi, śpij spokojnie
Nie musisz się martwić o mnie
Na schodach już założę płaszcz
Wolno zejdę w dół
Świt chłodem mi otuli twarz
Zetrze resztki snu

O szóstej pięć siądę w barze
I przejrzę stos starych gazet
Wypiję kawę albo dwie
Zniszczę jakiś list
Zadzwonię wszystko jedno gdzie
I posłucham płyt

Świat za szkłem to mój drugi film
Może teraz zagram w nim jedną z ról
Wejdę w dzień jak w otwarte drzwi
I poniesie mnie muzyka pod sklepienie chmur

Świat za szkłem to mój drugi film
Lecz nie boje się być sobą kiedy siebie gram
Patrzę wstecz i nabieram sił
Wiem, że sobie teraz już radę dam

Przez rzeki strun przejdę nocą
Sam nie wiem jak ani po co
Z muzyką będę dialog wiódł
Do białego dnia
I oddam jej niepokój swój
Byle ze mną szła

Krzysztof Cugowski 👉👉👉

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz