Kobiety życia - Leon Sęk


Felicjan Andrzejczak
Kobiety życia

Leon Sęk


Pamiętam wszystkie
Z mego życia kobiety
Ich łzy i szepty
I ukryte zalety

Chciałem dać im szczęście, lecz
Co chwila w inną grę
Wpychał mnie mój własny pech
I charakter

Bo ciało chciało
Pieszczot, zwierzeń, obietnic
A brakowało
Słów wzajemnych i grzecznych

Chciałem dać im serce, lecz
Co chwila w nową sieć
Wpychał mnie ten skryty zwierz
Mój charakter

Zawsze, co dawałem
Zabrać wszystko chciałem
Zawsze, co dawałem
Zabrać wszystko chciałem

Pamiętam wszystkie
Z mego życia kobiety
Ich łzy i szepty
I ukryte zalety

Teraz jestem całkiem sam
I znów ta sama gra
Wszystko przez mój głupi pech
I charakter

Zawsze, co dawałem
Zabrać wszystko chciałem
Zawsze, co dawałem
Zabrać wszystko chciałem

Obrazy: Loui Jover

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz