Wciąż idziemy - Leon Sęk


Kasia Rodowicz 👉👉👉
Wciąż idziemy

Leon Sęk


To, co moje, było twoje
Szczęście niósł mi każdy świt
Nowe porsche, szpan i tenis
Dzisiaj z tego nie mam nic

To, co miałam, tobie dałam
Lecz nie mogłam więcej dać
Przytulałam, uciekałam
W niepokorny marzeń świat

Wciąż idziemy
Idziemy byle gdzie
Ze smutkiem, dumnie, godnie
Wciąż idziemy
Jak dzieci w szarej mgle
Idziemy szybciej, wolniej

Wciąż idziemy
Daleko, w inny czas
By dojść do brzegu nieba
Wciąż idziemy
Aniołowie wokół nas
Co więcej nam potrzeba

To, co moje, było twoje
Przecież wszystko twoje jest
W przyszłość patrzę ze spokojem
Nie zabrałam twoich łez

To, co miałam, tobie dałam
Wreszcie przyszedł nowy dzień
Pozamieniał niepokoje
W dobry, wspólny dla nas cel

Wciąż idziemy...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz