Zaczarowana miłość - Leon Sęk


Ewelina Babiarz
Zaczarowana miłość

Leon Sęk


Zaczarowana miłość nasza
Od dawna kusił mnie twój wzrok
Wiedziałam, że mnie zauważasz
Że wkrótce zrobisz pierwszy krok

Zaczarowana miłość nasza
Zaczęła się od zwykłych słów
Spytałeś, czy mi odpowiada
Ten smak koktajlu jak ze snu

Zaczarowany świat miłości
Nieposkromionych praw młodości
Serc uderzenia przyspieszone
W tej grze, w tej z losem grze

Zaczarowany świat miłości
Szalonych marzeń i zazdrości
Gwałtownych tęsknot i pragnienia
By czas zatrzymał się

Zaczarowana miłość nasza
Dwa serca biją tak i tak
A reklamacji nikt nie zgłasza
Przez tyle pięknych, długich lat

Zaczarowana miłość nasza
Dajesz mi bukiet białych róż
I znów do baru mnie zapraszasz
Na słodki koktajl jak ze snu

Zaczarowany świat miłości…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz