Dzień dobry Polsko - Andrzej Kosmala


Krzysztof Krawczyk
Dzień dobry Polsko

Andrzej Kosmala


Gdy w Nowym Jorku witał mnie dzień
Na Manhattanie słyszałem, że: Good morning America
A gdy w Paryżu w małej café na Champs-Élysées
Witała mnie: Bonjour France
Potem w Atenach mój nowy dzień
Akropol witał słowami, że: Kαλημερα ελλαδα

Wszędzie jest pięknie, wszędzie radośnie
Ale najlepiej jest w mojej Polsce
Więc kiedy nowy budzi mnie dzień
Z uśmiechem śpiewam słowa te

Dzień dobry Polsko, jak się masz
Dzień dobry Polsko, pokaż swoją twarz
Dzień dobry Polsko, uśmiechnij się
Dzień dobry Polsko, wstaje nowy dzień...

Gdy w Londynie witał mniе dzień
Dobiegło mnie na Trafalgar Squarе: Good morning Britain
Poranny Madryt i ptaków śpiew
Na Puerta del Sol, oznajmiał, że: Buenos dias España
A kiedy w Rzymie wstał boski dzień
Fontanna Trevi nuciła, że: Buongiorno Italia

Wszędzie jest pięknie, wszędzie radośnie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz