Zabierz mnie na bal - Jerzy Miller


Alicja Majewska
Zabierz mnie na bal

Jerzy Miller


Pójdę z balonikiem w sukni aż do ziemi
Dwa kieliszki wina - żeby nie mieć tremy
Serce tak mi bije, jakby pęknąć chciało
Więc nie żartuj ze mną, gdy zostanę na noc

Zabierz mnie na bal
Nie daruję nigdy, gdybyś poszedł sam
Na prawdziwy bal
Do białego rana tylko ze mną tańcz

Tysiącami blasków będę przystrojona
W księżycowej sukni gwiezdna narzeczona
Pójdę z balonikiem wśród confetti deszczu
Upojona rytmem nie ustoję w miejscu

Zabierz mnie na bal
Żal ci będzie, jeśli nie zabierzesz mnie
Na prawdziwy bal
Co się zdarza tylko w filmie lub we śnie

Zabierz mnie na bal
Z nikim innym nie chcę, tylko z tobą - wiem
Zabierz mnie na bal
Żal ci będzie, jeśli powiesz teraz "nie"

Zabierz mnie na bal
Nie daruję nigdy, gdybyś poszedł sam
Na prawdziwy bal
Do białego rana tylko ze mną tańcz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz