Nim weźmiesz mnie w ramiona - Jacek Cygan


Zdzisława Sośnicka
Nim weźmiesz mnie w ramiona

Jacek Cygan
  👉👉👉


Nasze kłótnie tak okrutne
Jakbyś z diabłem miał pakt
Zamiast łzy nagrodzić futrem
Robisz miny aż strach
Pod twoim wzrokiem pęka dzban
Ktoś się pomylił w Studio One
Czajnik fałszuje, lustro też
Znów do herbaty sypiesz pieprz
Sądny dzień

Nasza cisza wprost z afisza
Oficjalna jak bank
Kto o cichych dniach nie słyszał
Życie zna à la carte
Nawet talerze kończą się
Gdzie może leżeć coś na sen
Ja się założę - nie wiesz sam
O co tym razem poszło nam

Nim weźmiesz mnie w ramiona
Rzuć swoją złość za siebie
Sprawdź, co to znaczy "żona"
W twym supermęskim niebie
Czy tam jest jeszcze parę takich spraw
Dla których w końcu warto mimo burz
Mimo lat być nad

Nasze kłótnie bardzo smutne
Już nie starcza im sił
Bałamutnie drzemkę utniesz
Wiem - co złe to nie ty
Już jesteś skory razem jeść
Tylko "przepraszam" wpadło gdzieś
Może za szafę lub pod szkło
Może na serca twego dno

Nim weźmiesz mnie w ramiona...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz