Sukienka w kwiatki - Jacek Cygan


Jerzy Filar  👉👉👉👉
Sukienka w kwiatki

Jacek Cygan


Sukienkę w kwiatki chciałaś mieć
Dałem ci łąkę z cieniem drzew
I kiedy wiatr w nią lekko dmie
Jest ci tak pięknie jak we śnie
Jak we śnie, jak we śnie
Wiarolubnym śnie

Niebieski szalik chciałaś mieć
Dałem ci rzekę z cieniem drzew
I kiedy wiatr w nią lekko dmie
Jest ci w niej pięknie jak we śnie
Jak we śnie, jak we śnie
Wiarolubnym śnie

Tak chciałem z tobą zmienić świat
Lecz ty mi nic nie mogłaś dać
Połówkę swoją dałem ci
I teraz nie mam, nie mam nic
Tylko sen, tylko sen, wiarolubny sen

Żyjemy w snach, śnimy na jawie
Tak ma prócz nas paru ludzi
Żyjemy w snach, śnimy na jawie
Czasem lepiej się łudzić niż budzić

Wiosenną łąkę chciałaś mieć
Sukienkę w kwiatki dałem więc
I gdy ją zdjąłem pierwszy raz
Było tak pięknie niby w snach
Jak we śnie, jak we śnie
Wiarolubnym śnie

Niebieską rzekę chciałaś wciąż
Dałem ci szalik z moich rąk
I choć go czasem ciężko nieść
Mówią, że ładnie ci w nim jest
Jak we śnie, jak we śnie
Wiarolubnym śnie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz