Nie lubię żonatych mężczyzn - Maria Czubaszek


Renata Kretówna, Irena Woźniacka
Nie lubię żonatych mężczyzn

Maria Czubaszek  👉👉👉


Nie lubię mężczyzn
Żonatych mężczyzn mam już dość
Szalenie mnie męczy
Słuchanie, jaki smutny ich los
Ciężko przegrani
Wciąż płacą za swój błąd sprzed lat
I mkną nad ranem
Do żon, z którymi źle im tak
By po dniu wrócić tu znów

Ach, jak ja to znam
Schemat ciągle taki sam
Niezmieniony prawie nic
Żona ciągle zła
On z nią w domu piekło ma
Nieszczęśliwy, biedny miś
Ale nie wszystko jest stracone
On się rozwiedzie z nią i już
Zapomni chętnie o niej
I weźmie mnie za żonę, lecz cóż

Nie lubię mężczyzn...

Ach, jak ja to znam
Odkąd sama męża mam
Wszystko mi się sprawdza dziś
Jestem ciągle zła
I on piekło ze mną ma
Nieszczęśliwy, biedny miś
A najśmieszniejsze, że mu wierzę
Że on nielekko ze mną ma
Byłoby jak należy
Gdyby nie był mężem, bo ja

Nie lubię mężczyzn
Żonatych mężczyzn mam już dość
Szalenie mnie męczy
Słuchanie, jaki smutny ich los
Ciężko przegrani
Wciąż płacą za swój błąd sprzed lat
A my kochamy za nic ich i tak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz