Ach ty głupie serce - Ireneusz Kocyłak


Renata Kretówna
Ach ty głupie serce 💗💗

Ireneusz Kocyłak


Jak spłoszony ptak wśród nocy
Moje serce tak łomoce
Chce się wyrwać, chce odlecieć hen
Przemknąć tysiąc mil w tej chwili
Żeby z tobą być mój miły
Żeby z tobą śnić na jawie sen

Ach ty głupie serce
Nic nie umiesz więcej
Tylko tęsknotą żyć
Sny o miłości śnić
Ty niemądre serce
Wciąż mnie słuchać nie chcesz
Trzeba zapomnieć, bo
Życie jest tylko grą

Jeszcze masz tyle szans
Tyle nowych wzruszeń
Jeszcze masz czas na żal
Bo niejeden przed nami jest bal

Ach ty głupie serce
Wciąż mnie słuchać nie chcesz
Choć masz przed sobą świat
Moich dwudziestu lat

Był prawdziwy bal nad bale
Moje serce, sza - nie szalej
Nie za wiele jak na jedną noc
Cicho, serce, sza - nie szalej
Znów skończona gra i dalej
Trzeba czekać aż się zjawi ktoś

Ach ty głupie serce...

Ach ty głupie serce
Wciąż mnie słuchać nie chcesz
Choć masz za sobą świat
Tylu przeżytych lat

Obrazy: Matis Miles Williams

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz