Łatwa miłość - Jonasz Kofta

M & I Garmash
Jonasz Kofta - Łatwa miłość

Bar przy barze, twarze, twarze
Tłum samotny, tłum
Czy jesteś nim
Czy jesteś nią
Przed każdym noc
Ta sama noc
Czy bezsenność, czy ktoś ze mną
Taki sam jak ja
Bez wielkich słów
Bez wielkich spraw
Za dobrze znam
Tych kilka kłamstw
We dwoje zawsze przecież lżej
Bo ktoś oddycha obok mnie

Tak jest
To pech czy dramat
Nie chcę i nie umiem
Być sama
Zawsze ta łatwizna
Potem budzę się
Co to za mężczyzna
Leży obok mnie
Tak jest
To nie mija
Zawsze jestem czyjaś i
Niczyja
Zawsze ten zmęczony schemat
W którym jestem i mnie nie ma
Jak w cudzym śnie

To pech czy dramat
Nie chcę i nie umiem
Być sama
Rozmieniam na drobne
Mój jedyny skarb
Miłostki przygodne
Whisky, dym i bar
Tak jest
Czy chcę za mało
Czy dlatego mnie omija
Wspaniałość
Czyichś ust żarliwa bliskość
Gra o nic albo o wszystko
Róża jak krew

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz