Musimy być - Julia Zarycka


Trochę ja, trochę ty - musimy chcieć
Czasem uśmiechnąć do siebie się
Trochę ja, trochę ty - musimy dać
Więcej sobie, by razem się śmiać

Ciepłe spojrzenie, wspólny dzień
Przecież niewiele chcę
Napisz coś dla mnie, jakiś wiersz
By uszczęśliwić mnie

Trochę ty, trochę ja - musimy dać
Więcej siebie, by razem grać
Słowa, co wzruszą mnie i czuły dźwięk
Wiem, że umiesz wymyślić je

Strąci wiatr suchy liść
Pokropi deszcz
Tam gdzie pójdziesz ty, pójdę ja też
Radość czy smutku łzy, gdy ronisz je
Płaczę z tobą ja, tak już jest

Chwilę ulotną, długi dzień
Z tobą spędzić chcę
Dziwisz się, ja się dziwię też
Choć to nie dziwne jest

Może ja, może ty, a może my
Sprawić umiemy razem, by
Jutro lub w piątek, lub za kilka dni
W końcu spełniły się nasze sny
W końcu spełniły się nasze sny
By w końcu spełniły się nasze sny

Julia Zarycka 👉👉

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz