Gdyby kto mnie kochał szczerze - Aleksander Chodźko


Irena Santor
Gdyby kto mnie kochał szczerze

Aleksander Chodźko

Gdyby kto mnie kochał szczerze
Byłabym dla niego tkliwą
Bo gdy nikomu nie wierzę
Jakże mam zostać szczęśliwą
Gdyby kto mnie kochał szczerze
Gdyby kto mnie kochał szczerze

Gdyby kto mnie kochał szczerze
Poprosiłby mojej ręki
Dałabym mu ją w ofierze
Bez udręczeń i bez męki
Gdyby kto mnie kochał szczerze
Gdyby kto mnie kochał szczerze

Gdyby kto mnie kochał szczerze
Nie dając do zwłok przyczyny
Rzekłby mamie, że mnie bierze
Dziś by były zaręczyny
Gdyby kto mnie kochał szczerze
Gdyby kto mnie kochał szczerze

A więc, piękny kawalerze
Żem nieczułą - jesteś w błędzie
Pokochaj mnie tylko szczerze
A już wiesz, co z tego będzie
Gdyby kto mnie kochał szczerze
Gdyby kto mnie kochał szczerze

Obraz: Harry Baldry

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz