It Ain’t Me, Babe - Bob Dylan


Bob Dylan - It Ain’t Me, Babe
Krzysztof Krawczyk - To nie ja, Skarbie

Daniel Wyszogrodzki


Odejdź spod mego okna
Odejdź tak szybko jak chcesz
To nie mnie pragniesz dostać
To nie mnie pragniesz mieć
Mówisz, że szukasz kogoś
Kto by zawsze bronił cię
Kto by twardo stał za tobą
Czy masz rację, czy też nie
Kogoś, kto by otworzył każde drzwi

Lecz to nie ja, Skarbie
Nie, nie, nie
To nie ja, Skarbie
Ja takim kimś nie mogę być

Odejdź spod mego okna
Na ziemię musisz zejść
To nie mnie pragniesz dostać
Nie zamierzam zwodzić cię
Mówisz, że szukasz kogoś
Wiernego aż po grób
Kto by serce zaryglował
Kto by oczy przymknąć mógł
Kogoś, kto by bez ciebie nie mógł żyć

Lecz to nie ja, Skarbie...

Rozpłyń się w ciemności
To ostatnia rada, jaką mam
I będę niewzruszony
A nie jestem teraz sam
Mówisz, że szukasz kogoś
Kto na jeden tylko gest
Będzie kwiaty nieść za tobą
Lub z upadku dźwigać cię
Dozgonny kochanek, więcej nikt

Lecz to nie ja, Skarbie...
O nie, to nie ja, Skarbie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz