Jaka ty właściwie jesteś - Ireneusz Kocyłak


Tadeusz Woźniakowski
Jaka ty właściwie jesteś

Ireneusz Kocyłak

Tyle czasu minęło
Tyle spraw się zdarzyło
A ja czekam na ciebie
A ja czekam na miłość
Tyle rzeczy się stało
Tyle jeszcze się stanie
A ja wciąż ci zadaję
To niełatwe pytanie

Jaka ty właściwie jesteś
Nie wiem tego do tej pory
Dobra, zła, powiedzieć nie chcesz
Masz nastroje i humory
Jaka ty właściwie jesteś
Może skryta, może płocha
Drugiej takiej nie ma w mieście
Żadnej innej nie pokocham

Ale powiedz, jaka jesteś
Tyle w tobie niedomówień
Tyle żalu w każdym geście
Czasem ciebie nie rozumiem
Jaka ty właściwie jesteś?
No, uśmiechnij się, jak kiedyś
Może zmieni się coś wreszcie
Może zdanie o mnie zmienisz

Tyle lat już się znamy
Tyle lat blisko siebie
Tyle przeżyć za nami,
A o tobie nic nie wiem
Kiedy do mnie podchodzisz
Gdy się śmiejesz, gdy kłamiesz
Stale sobie zadaję to niełatwe pytanie

Jaka ty właściwie jesteś...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz