By the Rivers Dark - Leonard Cohen


Leonard Cohen - By the Rivers Dark
Renata Przemyk - Ponad mrokiem rzek

Daniel Wyszogrodzki

Ponad mrokiem rzek
Nadal żyję, wiem
W Babilonie
Gdzie błąkam się

Zapomniałem mej
Świętej pieśni rym
W Babilonie
Gdzie opadłem z sił

Ponad mrokiem rzek
Gdzie nie widać nic
Czy ktoś tropi mnie
Czy nie czeka nikt

On mi rozciął twarz
Rozciął serce me
I nie mogłem pić
Z mroku rzek

I zasłonił mnie
Więc zajrzałem tam
Gdzie rozwiązła myśl
I obrączki blask

Nie wiedziałem nic
Nie wiedziałem nic
Czy ktoś tropi mnie
Czy nie czeka nikt

Ponad mrokiem rzek
Nagły przyszedł strach
W Babilonie, gdzie
Miejsce mam

Miał zabójczą moc
Gdy ugodził mnie
Twoje serce nie jest twoje
Rzekł

I obrączkę mą
Wiatrowi dał
I otoczył mnie
Czym tylko chciał

Ponad mrokiem rzek
Wstał zbolały świt
W Babilonie, gdzie
Próbuję żyć

Wycisnąłem pieśń
Z zeschniętych drzew
Pieśń dla niego jest
I dla niego śpiew

Prawda pójdzie w dym
I zabraknie słów
Gdyby starła myśl
Babilon mój

Nie wiedziałem nic
Nie wiedziałem nic
Czy ktoś tropi mnie
Czy nie czeka nikt

Ponad mrokiem rzek
Wszystko dzieje się
W Babilonie nad
Mrokiem rzek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz