Is Your Love In Vain - Bob Dylan


Bob Dylan - Is Your Love In Vain
Krzysztof Krawczyk - Czy zmarnować miłość chcesz

Daniel Wyszogrodzki

Czy mnie kochasz, czy to tylko jest
Dobrej woli nowy gest
Czy mnie pragniesz aż tak bardzo
Jak mówisz, czy sumienie dręczy cię

Nie usłyszysz skarg, ja te sprawy znam
Nieraz już sparzyłem się
Mogę na ciebie liczyć, czy
Zmarnować miłość chcesz

Ty nie widzisz w biegu, że
Ja samotność muszę mieć
Czasem pragnę trwać w ciemności, więc
Dlaczego wdzierasz się

Czy ty znasz mój świat
Czy znasz takich jak ja
Czy cokolwiek o mnie wiesz
Pozwolisz mi być z sobą, czy
Zmarnować miłość chcesz

Zdobywałem szczyty gór
I wiatr strącał mnie w dół
Wiem, że szczęście kołem toczy się
Znam królewski dwór
Śpiewał dla mnie chór
Lecz to nie zmieniło mnie...

A więc zgoda, jeszcze jeden raz
Mogę dać ci miłość swą
Jeśli przegram, weźmiesz dzień
Możesz także zabrać noc

Czy potrafisz szyć, sadzić kwiaty i
Czy mój ból potrafisz znieść
Zaryzykujesz to wszytko, czy
Zmarnować miłość chcesz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz