Adam Sławiński

Adam Sławiński - Listy śpiewające (1969)
Listy śpiewające i nie tylko (1994)

Piosenka o życiu ptasim – Skaldowie

Rodzi się ptak – Skaldowie

O przydatności duszy w życiu ptasim – Skaldowie

Na początku mówi się mama – Skaldowie

Liryka po polsku – Hanka Konieczna, Skaldowie

Krokodyl na Mazurach – Ola Naumik

My mamy kota – Anna Żebrowska, Skaldowie

W dziką jabłoń cię zaklęłam – Krystyna Konarska, Zofia Kucówna

Co ludzie powiedzą
- Krystyna Konarska

Jednak do pary – Krystyna Konarska, Robert Polak

Nikt mnie nie kocha – Krystyna Sienkiewicz

Gafy – Hanka Konieczna

Czy musimy być na ty – Kalina Jędrusik

Szukam wiatru w polu – Łucja Prus

Byle nie o miłości – Skaldowie

Weź mnie ze sobą – Hanka Konieczna. Skaldowie

Dzięcioł i dziewczyna – Maryla Rodowicz

Trzy, może nawet cztery dni (Zakopane) – Maryla Rodowicz

Spójrz jaka jestem ładna – Elżbieta Czyżewska

Na całych jeziorach ty – Kalina Jędrusik

Czy musimy być na ty - Kalina Jędrusik

Zaśpiewaj coś wesołego – Kalina Jędrusik

Dziewczyna z ogródkiem działkowym – Marian Rułka

Nikt mnie nie kocha... - Krystyna Sienkiewicz

Dookoła noc się stała – Łucja Prus

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz