Andrzej Kuryło - Z biegiem lat

Andrzej Kuryło - Z biegiem lat (2018)

1. Nieśmiała pani - S. Celińska
2. Między nami stół - K. Kuchtyk, P. Bukartyk
3. Są takie dni w tygodniu - T. Szwed
4. Gdzie to niebo - P. Bukartyk
5. Poprowadź mnie - Z. Zamachowski
6. Dam ci wszystko, co zechcesz - H. Śleszyńska
7. Za niewinność - W. Zborowski
8. Na pragnienie - H. Śleszyńska
9. Mężczyzna z klasą - Z. Zamachowski
10. Płynąć - W. Bochat
11. Jesteśmy młodzi, jesteśmy gniewni - K. Tkacz
12. Nie ma co - R. Janowski
13. Żegnajcie mi Stanisława Celińska
14. Nie ma to jak dom - P. Machalica
15. Nie pojadę z tobą na wieś - K. Tkacz
16. Popatrz na swoją twarz - Z. Zamachowski
17. Nie oczekuj cudów - J. Litwin-Sarzyńska
18. Tacy piękni i liryczni - J. Litwin-Sarzyńska
19. Eurydyko nie zapomnij - F. Andrzejczak
20. Dopóki jesteś - R. Janowski
21. Powietrze, ziemia, woda, ogień - T. Szwed, S. Wierzcholski
22. Nie przejdziemy do historii - K. Janda

1. Z biegiem lat - A. Dowhań, A. Zieliński
2. Wieczór już - Z. Wodecki
3. Masz jeszcze mnie - I. Jarocka
4. Otwórz serce - I. Jarocka
5. Do widzenia Julio - K. Molęda, M. Molęda
6. Gdzie nie spojrzę - ty - A. Jantar
7. Na dnie serca schowaj żal - A. Rybiński
8. W tym domu straszy - De Mono
9. Odjechałaś tak daleko - Z. Wodecki
10. Lubię kiedy śpiewa Nat King Cole - B. Mec
11. Ukołysz mnie do snu - B. Zalewska, F. Andrzejczak
12. Zła dziewczyna - A. Rybiński
13. A moje serce śpi - T. Tutinas
14. Witaj mi - N. Kukulska
15. Kto kocha cię (Kiedy pada deszcz) - F. Andrzejczak
16. Muzyka twoje imię ma - Eleni
17. Tańcz ze mną - I. Jarocka
18. Z dziewczynami różnie bywa - W. Bochat
19. Hallo, tu Wrocław - M. Jurecki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz