Irena Santor - Lata 2010-2016

IRENA SANTOR

JESZCZE (Reedycja) - 2016

Jak dobrze, gdy się wreszcie nic nie musi (R. Lipko - A. Mogielnicki)
Jeszcze kochasz mnie (R. Lipko - A. Mogielnicki)
Moulin Rouge (P. Kominek - A. Mogielnicki)
Tobie i nam (P. Kominek - T. Zeliszewski)
Walc w tonacji blue (R. Lipko - A. Mogielnicki)
Jak fart to fart (R. Lipko - A. Mogielnicki)
Uparcie młodzi (R. Lipko - A. Mogielnicki)
W podróżach serca (W. Trzciński - J. Wołek|)
Twarze, twarze (W. Trzciński - H. Wołek)
Pies Montenegro (P. Sot - J. Skubikowski)
Zaułek wspomnień (W. Trzciński - J. Wołek)
Słońce dla dwojga (R. Lipko - J. Wołek)
Dłoń na klamce (P. Kominek - J. Wołek)
Życie wciąż ma gest (R. Lipko - A. Mogielnicki)
Święta mojego dzieciństwa (P. Kominek - A. Mogielnicki)

PUNKT WIDZENIA - 2014

Profesorowie - W. Korcz /W. Młynarski
Siedzisz obok, pytasz grzecznie - J. Derfel /I. Iredyński
Starość to nie jest wiek - S. Krajewski / W. Młynarski
Dlaczego nikt nie napisał mi romansu - W. Korcz /W. Młynarski
Turnus pod Platonem - A. Zarycki /M. Rusinek
Zakochałam się w piosence - J. Sent /W. Młynarski
Nie przejmuj się wcale miłością - W. Korcz /G. Wasowski
O poezjo damskich torebek - W. Korcz /W. Młynarski
Jeśli - A. Zarycki /M. Partyk
Nie mam czasu - G. Turnau/G. Turnau
Zawsze może być piękniej - J. Derfel /W. Młynarski
Brak słów - A. Zarycki /M. Rusinek
Zielnik - C. Majewski /J. Cygan
O przepraszaniu - W. Korcz /M. Rusinek
Przeglądam się w lustrze - P. Rubik /J. Cygan
Wyczerpałam zasób snów - J. Derfel/I. Iredyński
Tabletki na miłość - W. Nahorny /K. Gucewicz
Niech zaczeka na mnie życie - K. Herdzin/E. Lipska

ZAMYŚLENIA - 2014

Chodź na kawę Warszawo - R. Lipko/J. Cygan
Chleb i szklanka wina - R. Lipko/A. Sikorowski
Kochaj ludzi, z rzeczy się śmiej - R. Lipko/J. Cygan
Kropla i morze - M. Stępień/J. Cygan
Prezent - R. Lipko/J. Cygan
Ile w nas - W. Trzciński/J. Cygan
Żółta róża - M. Jurecki/B. Olewicz
Życie to koncert - R. Lipko/A. Sikorowski
Puderniczka - R. Lipko/A. Sikorowski
Mały drink - Ł. Pilch/J. Bukowski
Zamyślenia - R. Lipko/J. Bukowski
Śnieżny Eden - R. Lipko/J. Holm

KRĘCI MNIE TEN ŚWIAT - 2010

Wakacje w Barcelonie (S. Krajewski – W. Młynarski)
Wiara, nadzieja i miłość (P. Rubik – J. Cygan)
Jeszcze jeden świt (S. Krajewski – W. Młynarski)
Szanowny Panie Balzak (J. Derfel – W. Młynarski)
Wiosna w Karolinie (W. Nahorny – W. Młynarski)
Nie narzekajmy na klimat /Piosnka/ (S. Soyka – A. Osiecka)
Mogłoby zostać jak jest (Z. Wodecki – J. Wołek)
Poduszka (C. Majewski – J. Wołek)
Nie przestanę wierzyć (S. Krajewski – W. Młynarski)
Na tej pożółkłej fotografii (S. Krajewski – M. Biszczanik)
Tylko nie ma tego czegoś (J. Kanty Pawluśkiewicz – L.A. Moczulski)
Mój uśmiech weź na drogę (S. Krajewski – W. Młynarski)
Póki słońce ma blask (C. Majewski – M. Robaczewski)
Śpiewam czyli jestem (J. Sent – W. Młynarski)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz